İnter Kutu ve Ambalaj, değişik sektörlerden oluşan müşteri portföyünü, ürettiği gerek yeni kutu tasarımları, kutu üzerine çalışılan görsel dizayn çalışmaları ve ürüne özel ambalaj tasarımları ile müşterilerini kendi sektörlerinde bulunan rakiplerinde daha da ileri taşımıştır, müşterilerimizi daha ileriye taşımaktan, bu konuma layık olmaktan İnter Kutu ve Ambalaj olarak mutluluk ve gurur duymaktayız.
Değişik sektörlerden oluşan müşteri portföyümüzle çalışırken, müşterilerimizin karşılaştığı sorunları dikkatle dinledik, yaşadıkları ambalaj sorunlarının üzerine gittik, müşterimizin
yaşadığı sorunları bizzat görerek ve deneyerek kendimizde yaşadık, bunları yapmamızın sebebi ise, müşteri portföyümüzün ambalaj sorunlarını aşmasında nasıl yardımcı
olabiliriz düşüncesiydi. Bu çalışma sistemimiz, yıllar boyu bizim ambalaj konusunda çalıştığımız farklı sektörlerin, ambalaj çalışmalarına göre kendimizi geliştirmemizi ve
ambalaj sorunu yaşayan müşterilerimize sadece ambalaj yapmak değil, ürünlerinin ambalaj sorunlarına çözüm sunan bir çözüm ortağı halinde çalışmamızı sağlamıştır.
Zaman zaman farklı sektörlerden olup ama tabanda aynı problemleri yaşayan müşterilerimize, diğer sektörlerden kazandığımız tecrübelerimizi de kullanarak, müşterilerimizin
yaşadığını gördüğümüz problemi yaşamaması adına, müşterimize proje aşamasında kazandığımız tecrübelerimizi ve deneyimimizi kullanarak proje başında gerekli uyarıları
yaparak müşterimizin proje başında sorunlarını ortadan kaldırmayı sağladık. Ambalaj sektöründeki tecrübemiz, bizi diğer ambalaj sektöründeki firmalara göre, sektörün öncü
firmaları arasına girmemizi sağlamıştır, Politikamız müşterimize herhangi bir kutu yapmak değil, kutunun içine girecek olan ürünü tecrübeli ekibimizle inceleyerek, ürünü doğru
sergileyen, ürünü niteliğine göre müşterisine doğru anlatabilen, ürünlerin kutulanma aşamasından başlayarak, sevkiyat aşamasına kadar oluşabilecek sorunları da inceleyerek,
ürünlerin ulaşacağı yerlerde, ürünler ve kutusu zarar görmeden müşteriye ulaşması sağlamak, firmalarımıza sağlıklı, koruyucu özelliği yüksek olan ve görsel güzellikler
taşıyan kutular üreterek satış politikalarını desteklemektir.
Kutu kullanan sektörleri incelediğimizde ve sorunlarını dinlediğimizde, genellikle karşılaştığımız sorunların başında, ürünlerine kutu yaptırmak isteyen firmaların kutu kalitesinde
aldatılması veya yeterince kurumsal firmalarla çalışılmaması sonucu karşılaştıkları, kutu içine konan ürünleri nihai tüketiciye ulaşmadan parçalandıkları, yırtıldıkları,
deformasyona uğradıkları, kutu içine konan ürünlerinin zarar görmesi konusunda gelen şikayetlerdir, müşterilerimizin ürün sattıkları gerek bayiler gerekse mağazaları incelediğimizde
kutunun içindeki ürünün son derece özenilerek üretildiğini fakat ürünü koruma amaçlı yapılan kutunun mağaza raflarında yırtılmış, parçalanmış, dağılmış vaziyette
nihai tüketiciye görsellik göstermesi, tüketici gözünde ürünlere ikinci kalite damgası vurmasıyla birlikte firmanın markasını da kötü anlamda etkilediği, ürününü Kutu içine
koyan firmalar gerek bayilerinden gerekse mağazalardan aldıkları şikayetler doğrultusunda ikinci bir maliyet oluşturan yeniden kutu yapılması, bu kutuların sorun yaşayan
yerlere yollanması gibi, gözle görülmeyen bir çok ek maliyeti beraberinde getirirken, markasının değer kaybetmesi ise rekabetin çok yüksek olduğu ticari hayat beraberinde
paha biçilmez yaralar açmaktadır. Konuyu sorun yaşanan kutular ve sorun yaşanmayan kutular olarak analiz ettiğimizde, pahalı gibi gözüken kutuların aslında kalitesi düşük
olan kutulardan daha ucuz olduğunu gelin beraber inceleyelim, kalitesiz üretilen kutular ve kaliteli üretilen kutular arasında bir maliyet analizi yapalım, kötü kalitedeki kutular
ucuz olarak anlatılan ama aslında hiçte ucuz olmayan hem ürüne, hem markaya, hem de nihai tüketiciye, zarar veren kutulardır.
Müşterisine hiçbir şeyden kaçınmadan ürün hazırlayan firmalar, kutu aşamasına geldiklerinde neyi atlıyorlar ve GÖZ ARDI EDİYORLAR ?
Ürünlerinin hazırlıklarını bitiren firmalar bu aşamadan sonra ürünlerini doğru sergileyebilecek, doğru taşıyabilecek ve nihal tüketiciye zarar görmeden ulaştırabilecek ambalaj
aşamasına geçerler, bu aşama ile başlayan süreç kutuların model çalışmaları, grafik çalışmaları sonucu baskı özellikleri ve kutuların üretim aşamasından sonra teslim
alınmasıyla devam eder, sıra kutunun kullanılması aşamasına gelinmiştir, kutunun ana maliyet aşamasından sonra bir çok firmanın farkında olmadığı ikinci ek maliyet olarak
adlandırebileceğimiz kutunun kullanılabilmesi için kutu haline getirilme aşamasıdır, teslim alınan kutular el işçiliği ile tek tek katlanarak ve elde yapılması nedeni ile ciddi işçilik
verilerek kutu haline getirilirler, üçüncü ek maliyet ise ürünler kutu haline getirilirken yırtılma, deforme olma, ezilme gibi çeşitli sebeplerden yaklaşık X 8 — 10 civarında fire
verilmesidir, sıra dördüncü ek maliyet aşamasına gelmiştir, hazırlanan kutuların içine ürünlerin konma aşamasına başlamıştır, ürünler kutu içine konar ve nihai tüketiciye doğru
yolculuğa hazır hale gelirler, firmalar genellikle ürünlerini kargo, ambar, nakliye araçlarını kullanarak nihai tüketiciye yollama aşamasından sonra ürünlerin gönderilmesi gereken
yere ulaşması ile başlayan diğer bir beşinci ek maliyet başlamıştır, ürünleri teslim alan ve nihai tüketiciye sunumunu ve satışını yapacak olan mağazalar veya bayiler ürünleri
teslim aldıklarında taşıma esnasında ürünlerin kutularının ve kutu içine konan ürünlerinin zarar gördüğü fark etmesiyle başlayan telefon trafiği ve gergin anlar, firmalar
bayilerinden veya mağazalardan aldıkları şikayetler üzerine zarar gören kutuların yerine yeni kutu yaptırmaları, yeni yapılan kutuları kargo veya nakliye bedeli ödeyerek zarar
gören kutuların yerine göndermesi ve kutuların gönderilen yerde yeniden ürünlerin paketleme işlemi ile son bulan, kutu ana maliyeti üzerine beş farklı ek maliyet ve gereksiz
mesai harcanmasına sebep olan gerginlik dolu süreç tamamlanır, bu yukarıda bahsi geçen konular işine önem veren mağazalar veya bayiler için geçerlidir, asıl en kötü sonuç
ucuz kutu yaptırdığını sanan firmaların haberi bile olmadan o deforme olmuş, yırtılmış, parçalanmış kutular içinde ürünlerinin mağaza raflarında nihai tüketiciye sergilenmesidir.
En kötü olan durum bir marka için budur, marka yerle bir olmuş, ürünler ikinci kalite ürün haline düşmüştür. Bir kalitesiz kutunun macerası kutunun ana maliyeti dışında
beş ek maliyet ile birlikte incelendiğinde kaliteli kutudan çok daha pahalı olduğu bu şekilde tespit edilmiştir.
Bu nedenlerle…
NEDEN MUKAVVA KUTU ?
Mukavva kutular sektördeki diğer kutulara göre çok daha dayanıklı, çok daha görsellik taşıyan, taşıdığı görsellikle, içindeki ürüne, taşıdığı markaya değer katan kutulardır.
Mukavva kutu ile kutu işçiliğine son, yırtıldı, parçalandı, deforme oldu sorunlarına son, bayilere veya mağazalara ek maliyetler ödeyerek kutu yollamaya son…
Mukavva kutular kullanılan malzeme kalitesi ve üretim teknolojisi nedeniyle diğer kutulardan çok daha dayanıklıdır, kutular, kutunun modeline göre Full otomatik makinalarda
veya yarı otomatik makinalarda üretilirler, üretilen kutular, kutu şeklinde kullanıma hazır bir şekilde üretimden çıkarlar, ayrıca kutu yapılma işçiliği ve kutu yapılması esnasında
işçilik firesi yoktur, üretilen kutular kullanıma hazır vaziyette koliler içerisinde firmalara gönderilirler, hazır halde kolileri içinde gelen kutular, sadece kolilerin kapakları açılarak
ve kutular koliden çıkarıldıktan sonra kutu kapakları açılarak firmanın hazırlamış olduğu ürünler içine konarak, kutu kapakları kapatılır ve kutuların içinde geldiği kolisine
konarak bayilere yada mağazalara sevk edilmeye hazır hale gelirler, mukavva kutular kolileri ile birlikte firmalara ulaştığı için diğer kutularda oluşan beş farklı ek maliyete
kolinin de eklenmesiyle birlikte firmaları ek alu maddeden oluşan maliyetten ve gereksiz mesai harcanmasından kurtarmaktadır.
İnter Kutu ve Ambalaj sektöründe liderliğini, gerek çalıştığı sektörlere özel, son teknolojilere sahip 2014 model kutu makine, ambalaj parkuru, sürekli sektörlere özel
gerçekleştirdiği ARGE çalışmaları ve konusunda tecrubeli çalışanları ile sürdürmekle birlikte üzerinde taşıdığı markaları daha değerli hale getirmenin, daha ileri taşımanın,
farklılık yaratmanın bilinci içinde yoluna devam etmektedir.
Bizleri ön sıralara taşıyan tüm markalarımıza teşekkürü bir borç biliriz. !!!